Måndag

Då var jag hemma igen då. Har först varit i skolan där jag slutade vid 4. Lång dag idag alltså, men måndagar brukar gå rätt fort i skolan ändå. Efter skolan stack jag hem till mamma en stund. Släppte ut kaninerna och gav dom lite äpple, sen satt jag ute i solen och läste lite tidningar. Fick hem nyaste Cosmopolitan idag. Kul! Men den tidningen är ju så tjock, så jag har inte hunnit läsa så mycket i den än. Ska göra det lite senare istället.

Förresten måste jag verkligen köpa en ny bikini. Men jag hittar ingen som duger nånstans, jag vill ju ha den perfekta liksom! ;) En rätt ljus, kanske vit, med några blommor eller något på. Så ska det vara smala band på också! Haha, lär aldrig hitta just den jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback