Ridning

Kom hem från stallet för ett litet tag sen. Det  var hyfsat kul att rida idag, kunde varit roligare. Nästan så att vi hade roligare innan lektionen än på själva lektionen. Kerstin och Hannah fortsatte nämligen sin försäljning av hästprylar ;) haha. Kommer bild sen! Jag hade iallafall Nisse, och vi hade dressyr. Gjorde mest öppna, sluta och lite skänkelvikning. Gick väll inte så superbra, Nisse pisse var nämligen lite seg i början.

Måste bara säga att Nisse är otroligt ful på bilden. Riktigt så ful är han inte på riktigt, faktiskt. Höhö ;D

Men nu måste jag skynda mig in i duschen. Måste ju hinna duscha OCH fixa något att äta innan Grey's Anatomy börjar. Och jag är inte snabb i duschen, så det är tveksamt om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback