14 september

Hallå hallå! Ja, jag lever, har bara inte suttit vid nån dator förens nu. I lördags kväll var jag iaf hos Anna och sen åkte hon, jag, A-S, Alina och Alex till Karlstad för att gå ut. Hamnade på Arena tillslut, och trots att det inte var mycket folk så hade vi jäkligt kul! Har inte haft så kul när vi varit ute på väldigt länge!

Efter det gick vi och köpte lite mat och gick sen till Annas bror där vi somnade efter ett tag (eller ja, 4 av oss iaf, en hamnade ju i Forshaga.. haha). Kan inte säga att jag sov så vidare mycket den natten, för så obekvämt har jag inte legat på länge! Haha men liite sömn blev det allt, och igår kom jag, efter många om och men, hem vid 3.

Duschade när jag kom hem och sen somnade jag i sängen och sov så gott fram tills kvällen. Åkte hem till min S också och sov där, mysigt :)

Idag har jag bara varit i skolan och pluggat grammatik. Kuuuul.



Gammal bild, bilder från i lördags kommer imorn kanske, när både kameran och jag är hemma!


Kommentarer
Josefin säger:

Snygg blogg du har :)

2009-09-15 | 09:50:13
Bloggadress: http://jossanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback