28 september

Måste säga att jag blivit riktigt dålig på att blogga på sista tiden, men det händer liksom inget i mitt liv så jag har ju inget att skriva om. Det mest spännande som hänt idag är väll i princip att glödlampan i min taklampa har lagt av, så att det nu är riktigt mörkt här i mitt rum. Då förstår ni hur otroligt händelserikt och spännande mitt liv är kanske? ;)

Nej men vad har jag haft för mig idag då? Vaknade iaf upp brevid min älskling, gjorde mig iordning och åkte sen till skolan där jag hade grammatik och sen studiegrupper, ganska soft. Sen åkte jag hem och väl hemma har jag och becka lagat lite god mat, nämligen ris, kycklingfilé i kerala currysås och naanbröd och sallad till. Det var gott minsann.

Resten av kvällen händer inte heller mycket. Ska bara glo lite på tv och sitta här I guess. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback