Äntligen klart

Kom hem vid 4 idag efter att ha suttit och arbetat riktigt effektivt med fonetikprovet i flera timmar. Blev dock klara lite efter deadline, men hoppas det är lugnt ändå. Skönt att det är klart iaf!

Sen jag kom hem så har jag inte gjort så vidare mycket mer än att prata med Maggan raggan ända tills min mobil dog. Blev ett rätt långt samtal alltså, trevligt! Resten av kvällen ska jag väll bara laga lite mat (är sjuuukt hungrig) och sen blir det kanske filmkväll hos Anna. Mysigt :)

På tal om Maggan så kom jag att tänka på en fin dikt hon skrev till mig när jag låg hemma och var lite skadad.. :
 
Du är fin som en kanin.
Du är snäll som valters fäll.
Du är cool som pavlinias pool.
Du är smart som Bart (simpsson).
Hoppas du mår okej,
annars kan det bli ett jävla ståhej!



Och en bild på mig och poeten på Mallorca!


Kommentarer
m säger:

haha va är de för jävla mongo den där maggan hahahaha

2009-09-18 | 19:03:11
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
Anna säger:

hahahahahahah!

2009-09-18 | 19:47:15
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback