Fredag

God morgon! Sitter och äter frukost just nu, havregrynsgröt och te minsann, så gott så! Har ju egentligen ingen skola idag, men ska dit iaf och träffa de andra och göra klart vårt fonetikprov som ska lämnas in idag.. Önska oss lycka till, det kan behövas!

Igår hann jag iaf även med en promenad med Anna innan jag åkte till Steven. Så trevligt så! Och jaa, sen bar det av hem till Steven då där vi kollade på slutet av SATC-filmen, rätt bra var den väll. Blev två avsnitt av Silver Fang också.. Seriöst, hur kan man få visa det som en barnserie?! Det var ju misshandel, djurplågeri, avhuggning av ben och massa döda djur med. Inte barnvänligt minsann! :O


Nej Silver Fang var inte något för små barn! :P


Kommentarer
Anna säger:

Nej silver fang är INTE bra om man ser den oklippta versionen! Säg det till steven. Jag tycker det är jättedåligt då. Den klippta, svenska versionen ska det va! Det kallar jag bra!" :D

2009-09-18 | 10:44:36
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/
Anna säger:

Nej silver fang är INTE bra om man ser den oklippta versionen! Säg det till steven. Jag tycker det är jättedåligt då. Den klippta, svenska versionen ska det va! Det kallar jag bra!" :D

2009-09-18 | 10:45:17
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/
Louise säger:

Är det där Silver som Anna och Linnéa dyrkar? ;) Ojojoj ;)

2009-09-18 | 11:23:33
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback