Gårdagen

Ridningen igår var allt riktigt kul! Red en ponny för första gången på x antal år, kände mig hur lång och stor som helst! I början av lektionen kan jag ju inte påstå att det gick så superbra, men efter ett tag "släppte" det och han gick så fint så sen! Verkligen supersöt liten ponny minsann :)

Efter ridningen skyndade jag mig och duschade och åkte sen hem till Anna. Överraskningen jag hade med var ju käre Madeleine! Dom andra visste inte att hon var i stan, så det var lite kul :) Vi hade det iaf så mysigt så där! Satt och pratade, kollade på TV och gjorde flätor ;P

Senare på kvällen så bar det av hem till min fina S. Så mysigt så, hade ju saknat honom :) Gick och la oss ganska fort eftersom att jag var så jäkla trött! Så inatt har jag sovit riktigt gott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback