Nytt i garderoben


Ut med de extremt gamla och fula kläderna..

och in med lite nytt!


Istället för att börja läsa i boken idag så fick jag för mig att jag skulle rensa ur garderoben lite. Så sagt och gjort, jag satte mig och började slänga ut allt som var för fult och för litet! Blev en hel del, så nu finns det lite mer plats för nya kläder!

De två blusarna/topparna ovan var iaf vad som fick hänga med hem från Karlstad idag! Hittade även en jättefin jacka när vi var på KappAhl som jag vill ha, men att lägga ut 800:- på det känns inte så jättelockande just nu.. Men kanske!

Men nu ska jag gå upp och ta en dusch, och efter det plocka bort allt jag har i fönstret, eftersom att jag får ett nytt imorn! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback