Onsdag

Hallå hallå! Sitter här och käkar på lite Skipper's Pipes, så jäkla gott! Dagen har iaf varit så trevlig så. När jag väl vaknade så gick jag ut i det fina vädret och städade och gjorde det fint åt alla kaninerna, så nu är väll dom lyckliga. Efter det kom Anna och hämtade upp mig och då blev det en rätt lång promenad i skärgården, härligt härligt.

När vi vandrat klart blev det en tur till Maxi där det handlades en del mat, och efter det for vi hem hit till pappsen och lagade en potatis- och köttfärsgratäng med sallad till. Så gott så. Och så blev det lite TV-tittande och en massa prat innan Anna åkte hem till sig igen.

Nu har jag nyss duschat (glömde ju bort att Grey's började idag, så missade det.. blää. Tur att det finns att se på internet!) och alldeles strax ska jag åka hem till Steeeven minsann :)


Bilder kommer när jag hittat sladden till mobilen!


Kommentarer
Anna säger:

TACK TACK TACK!!! OCH LYCKA TILL IMORGON! Det kommer gå as bra! :)

2009-10-01 | 19:00:12
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback