Plugg som väntar..


Blää, måste
verkligen plugga idag. Har hur mycket som helst att göra i både fonetik och språkfärdighet. Och inte nog med det så börjar vi med grammatik på måndag, och jag har inte fått boken jag beställde förra veckan än. Boken i språkfärdighet har inte heller dykt upp, jag som hade ungefär 1/4 av boken jag behövde läsa över helgen. KUL med snabba leveranser verkligen!

Förövrigt så är jag inte direkt på topphumör idag av någon anledning. Men nu ska jag ta och gör mig en stor kopp kaffe och piggna till lite och sen plugga. Ciao!

Kommentarer
Alexandra säger:

Åh. Usch på läxor. ://

Lider med dig.

2009-09-06 | 17:41:48
Bloggadress: http://alexandraella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback