Skola och ridning

Bara min blogg som krånglar så att jag varken kan se inlägg, kommentarer eller bilder förutom i arkivet eller? Jobbigt är det iaf när man måste klicka sig in på arkivet för att se om nån kommenterat. Jag menar, det blir ju trots att två hela klick till med musen. Jooobbigt för fingret.

Idag har jag iaf varit i skolan som sagt, som faktiskt var riktigt tråkig idag. Både jag och Martina höll på att somna på eftermiddagspasset som var riktigt ovärt.. Sen blev det att vara hemma nån timme innan jag åkte till stallet. Hade Waleska idag också och jobbade med mjukgörande övningar. Snacka om att det gick mycket bättre idag. Både ridläraren och jag tyckte att det släppte idag och gick rätt bra, så det var kul!

Nu ska jag ta och käääka och sen duscha och efter det hem till min S! :)



Ja men nån bild måste man ju ha, och denna var ju så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback