Sovmorgon och fika på Paus

Gick inte upp förens halv 2 idag, det var riktigt skönt att sova ut! Sen skyndade jag mig och gjorde mig iordning och träffade Louise, Anna, Madde, Linnéa och A-S på stan för en lunch på Paus. Så gott och trevligt så! Satt och pratade ett bra tag, men sen skulle de på spinning, så jag och Madde gick och kikade lite på stan ett tag. Köpte underkläder och mascara, vilket jag verkligen behövde!

Efter det följde jag med Madde till stationen för att vänta på Mikael, så där satt vi och pratade ett bra tag. Sen traskade jag hem och satte mig vid datorn, där jag uppenbarligen fortfarande sitter. Ska käka lite thai-mat om en stund och sen bär det av hem till Louise, trevligt trevligt!






Kommentarer
emma härnqvist/perfektion säger:

röstade precis på dig i veckans blogg-omröstningen. hoppas att allt är bra!

2009-09-11 | 20:31:24
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/
maud säger:

Tack gud! För dubbelhakan!

2009-09-11 | 20:42:45
Sara säger:

hahaha. jag ska be för dig och att du ska komma ur ditt beroende!

2009-09-11 | 21:45:36
Bloggadress: http://sawra90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback