Tooorsdag

G'day mate! Idag mår jag som tur var bättre igen. Har knappt ont i halsen alls och är i princip bara riktigt jäkla snorig nu. Mormor är dock riktigt orolig för att jag ska ha svininfluensan.. haha, hon är söt hon.

Var iaf i skolan idag, och det var väll inte så fruktansvärt tråkigt. Hade grammatikföreläsning först och jobbade sen i studiegrupperna. Har en bra grupp som är rätt rolig, så den tiden gick fort! Efter att jag kom hem så har jag inte gjort så mycket mer än att äta. Men ska duscha snart och sen åka hem till Steven och ha lite myskväll! :)


Tyckte bara att den här bilden passade in, på tal om svininfluensan.. ;D


Kommentarer
m säger:

OMFG du har gått ut med mr s riktiga namn nu :O ;)



och angående godiset: MOAHAHAHAHAHAHAAAA

2009-09-17 | 17:39:23
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
Harriet [phergon] säger:

Haha, vilken söt bild <3

2009-09-18 | 22:42:08
Bloggadress: http://phergon.blogg.se/
Anton säger:

Det var den roligaste bilden jag sett i hela mitt liv. Den här bilden förgyllde min dag. Tack och hej lever pastej

2009-09-20 | 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback