Torsdag

God morgon god morgon mina kära läsare! Är på himla bra humör idag, tack vare det fina vädret och det fina sms:et jag fick :) Nu sitter jag iaf och äter en stor och smarrig frukost innan jag ska cykla iväg till stationen och ta bussen till universitetet. Grammatik idag alltså, och slutar redan vid 12. Men jag, Sara och Martina ska jobba med grupp-provet efter det, och sen vid halv 3 har jag och Martina muntligt prov.. Önska oss lycka till! ;D

Ikväll blir det ridning och sen tjejkväll hos Anna! Kul! Ska även ta med mig en liten överraskning åt brudarna, hoppas dom blir glada! Men det lär dom nog bli :)

Ha en bra dag, ciao!

Kommentarer
Anna säger:

gah! :D sådär får du ju inte säga. Här sitter jag hemma hela långa dagen och kommer tänka som fan på det där nu! ;)

2009-09-10 | 08:53:37
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/
Louise säger:

Emma! Nu kmmer ju tiden bara gå ännu långsammare för det där! ;)

2009-09-10 | 10:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback