Tisdag

Kvällen börjar lida mot sitt slut och snart är ännu en dag avslutad. Idag har jag inte haft mycket för mig förutom att vara i skolan, som förövrigt var lite småtråkig idag. Får hoppas att det blir roligare imorgon då vi ska börja på en ny del i kursen, språkfärdighet. 

Men nu ska jag snart ta och göra mig iordning för sängen. Är inte så trött, men måste ju sova om jag ska orka upp imorgon och hinna med 7-bussen.. Men lägger jag mig och läser i engelska-boken så lyckas jag säkert somna rätt fort, det gör jag alltid! Så godnatt alla! :)



Nu är det dags för sängen! :)


Kommentarer
M i c k a säger:

nej men vilket mysigt rum du ser ut att ha :D snygga färger med.

2009-09-02 | 02:11:53
Bloggadress: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback