dyblöt

Har precis varit ute och cyklat i regnet för att lämna tillbaka The Grudge, var helt dyblöt när jag kom hem :| Men det var faktiskt rätt härligt o cykla i regnet måste jag erkänna, var typ bara jag som var ute, alla andra sitter väll inne och gömmer sig för regnet^^

Förut idag såg jag på Den lilla prinsessan på TV. Gud vad jag älskar den filmen! Jag såg den första gången för flera flera år sedan, och sedan dess har jag velat se den igen, men kom inte ihåg vad den hette. Så jag blev jätte glad när jag såg att den var på tv :D Den är ju så mysig^^

Snart är det jul :D Måste börja skriva önskelista ju, men jag har ingen aning om vad jag vill ha.. Nån som har nått kul förslag? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback