Frågor&svar

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Jag har ärligt talat ingen aning.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Nope, kallas bara för Emma.

Varför bloggar du?
Jag har skrivit dagbok rätt mkt i mitt liv, men det är så jobbigt. Det är mycket roligare att skriva på datorn.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Njae, vänskap väger nog tyngre.

Vad kan man leva utan?
Äckliga godisar? Det var det bästa jag kom på^^

Hur ofta lagar du mat hemma?
Kanske en gång i veckan eller så, men hjälper till lite oftare :)

Vad skulle du göra med ett friår?
RESA! om jag hade pengar iaf.. annars vet jag inte^^

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Hmm, svår fråga.. älskar all utlänsk mat. Men får väll säga thai-mat.

Hur svarar du i telefonen?
"Hej, det är Emma..."

Värsta känslan?
När man är osynlig...

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Sover ganska länge, vaknar och solen skiner. Umgås med vänner på dagen och sen på kvällen hittar vi på något kul, som filmkväll lr så :)

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle vilja vara mer social, inte så jävla blyg! :S

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Jao, vem vill inte bo i ett slott?! :P

När blir man vuxen?
När man blir 18? Ne men när man är mogen helt enkelt.

Vem är din hjälte?
Jag själv.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig, fast man vill ju inte vara ful^^

Vad är lycka?
Att vara älskad för den man är.

Vem var din första kärlek?
Hmm.. de måste nog ha varit Fredrik, tror jag var "kär" i honom från 1:an till 4:an ;)

Vem har makten i ditt liv?
Jag själv, typ..

Har du mobbat någon?
Of course not!

Vilket djur skulle du vilja vara?
Delfin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback