Ett steg närmare mot en galen kaninpsykopat

Idag var jag, Malin och pappa ut till ölme för att kolla på kaniner. Och det var inte lite kaniner dom hade heller! Jag såg den sötaste kanin jag nånsin sett, en löwen, svart och vit med blå ögon, ungefär 8 veckor. Så otroligt söt! Tyvärr så var det en hona, och jag skulle ju ha en hane =/ Så vi kollade vidare bland alla kaniner, och tillslut blev det en chincillafärgad hermelin. Supersöt! Men den var inte tillräckligt gammal än, men nästa helg ska vi åka och hämta den. Jag längtar som en gris!

Malin tror ju att jag kommer ha hundratals kaniner när jag blir gammal, och så kommer jag vara värsta psychot. Så, nu är jag ju snart ett steg närmare mot att ha hundratals kaniner, känns rätt bra faktiskt ;)

   <--- den kommer väll se ut ungefär såhär i färgen tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback