Jag vill flytta!

Jag hatar mina syskon och jag vill flytta hemifrån NU!

Iallafall, rolig kväll igår. Vi käkade en hel del, och det var riktigt gott! Louise hade bakat hallonpaj som var supergod, Anna hade köpt goda muffinsar, Madde hade gjort chokladbollar, Malin hade bakat goda drömmar och min mamma hade gjort sin goda kladdkaka. Så det vart en hel del att äta ;D
Sen så kollade vi på två filmer, When a stranger calls som var lite bra i slutet men annars rätt dålig. Och så kollade vi på Marie Antoinette. Den var väll sådär, för lång och seg, men dom hade väldigt fina klänningar! :P Jag trodde iaf att den skulle vara bättre..

Nu har jag precis kommit hem från mamma, har gått ut med båda kaninerna och så har jag städat lite till dom.  Tråkigt, men det behövdes :P

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback