Återblick

För er som är intresserade av att veta vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna så kommer här en kort återblick:

Onsdag: Är hos Malin på kvällen, kollar på film, käkar glass på Mc.Donalds, sitter vid datorn.
Torsdag: Kollar på film hos Anna med Malin och Madde. Evan Almighty, dålig - rekomenderas inte.
Fredag: Är hos Anna igen på kvällen med Malin och Madde. Gör drinkar och spelar Singstar. Självklart vinner jag och Malin över Madde&Anna med 13-1. Utklassning där ;)
Idag: Hade planer för ikväll, men dom blev inställda.. Hittils har jag varit hos kaninerna och så har jag gjort ett fotbad ;) Får se vad det blir senare! Update: Ska till Anna och sova där, och så kommer det lite typer dit på kvällen.
Imorn: Följer kanske med ut till Härön hela dagen om det är fint väder och om jag inte hittar på något annat.  Käkar frukostmacka på Mc.Donalds med Malin, Anna och Madde.

Och så måste jag bara låta er veta att jag hatar min dator, den hakar sig hela tiden och är allmänt störd. Funderade ett tag på att slänga ut den genom fönstret, men jag ångrade mig när den började fungera igen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback