Harkrank

Var nyss inne på badrummet för att borsta tänderna och sånt, och när jag står där inne så kommer det helt plötsligt en harkrank och flyger mot mig! Jag får verkligen panik utav sånna, dom är ju så grymt äckliga! Så jag tar tag i en fönsterskrapa som låg i närheten och försöker slå den lilla jäveln. Tillslut träffar jag så att den ligger still en stund, och då kunde jag ta den i lite toapapper och spola ner den i toaletten. Moahaha! Tyvärr så tror jag att jag har en här på mitt rum nånstans också, jag kommer inte kunna somna nu ju =/

image113  VS. image114
           Winner                               Loser

Jag var bara tvungen att berätta om min lilla dramatiska upplevelse för er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback