2007

årets bästa: Allt roligt jag, malin, madde och anna gjort!
årets värsta: Kan inte komma på något :)
årets händelse: Mååånga! Kan inte välja :P
årets resa: Mallorca med Malin och Linda och mopedsemestern med Madde, Anna och Malin! Sjukt kul!
årets fest: Anna's halloweenfest, lätt!
årets dag: 20/2 - Min födelsedag ;)
årets present: Pengar? Plattång? Jag vet inte riktigt :P
årets tår(ar): När min lille kanin Lille Skutt dog..
årets person(er): Anna, Malin och Madde! Och självklart även Louise, Linnéa och Anna-Sofia :D
årets låt: I'm Yours, tröttnar aldrig på den!
årets film: The notebook.
årets TV-serie: Grey's Anatomy och Heroes
årets bok: Gossip Girl böckerna och sista Harry Potter.
årets lögn: Hmm?
årets minneslucka: Jaadu, ingen?
årets kyss: Hahahahaha, oväntad ;P
årets natt: Nån av dom på mopedsemestern :)
årets ord: hej?
årets skämt: Ingen aning.
årets mysigaste: Kvällarna hos Anna :)
årets längtan: Vet inte hur länge jag gick och längtade efter Mallorca-resan!
årets månad: Augusti
årets gräl: Inget.
årets beroende: Choklad! ;D
årets vill ha: Pengar! Jag är fattig! :O
årets frisyr: Utsläppt.
årets roligaste: Ujujuj, har varit så himla mkt roligt i år!
årets tråkigaste: När Lille Skutt dog, han var ju så söt :´)
årets vårminne: Haha, så långt minne har jag inte.
årets sommarminne: Mopedsemestern
årets höstminne: Uppsala med brudarna :)
årets vinterminne: Har inte så många minnen från denna "vinter" :P
årets smärta: När jag sprang in i en glasdörr på Cypern, satan vad ont det gjorde!
årets överrasking: När Malin, Anna och Madde överaskade mig på min födelsedag :)
årets läskigaste: Kommer inte ihåg nått läskigt.
årets konstigaste: Ekonomi-lärarna! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback