Dagen

Har precis varit hos mamma och gett kaninerna mat, eftersom att hon är i Oslo. Dom vart så glada så när dom fick se mig ;D haha.

Nu sitter jag och väntar på att pappsen ska komma hem med mat. Blir pizza idag, eftersom att han var ute på ridskolan och jobbade och inte hinner laga mat. Men det ska bli gott, för det var riktigt länge sedan jag åt pizza! :)
Sen ska jag till Maggan och käka tårta. För hon fyller år idag! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MALIN!! :D:D

Efter det ska jag hem en liten stund igen och träffa Anna, då ska vi fixa till Malins present och så. Sen åker vi hem till Linnéa där vi ska planera inför nyår och fira malin. Niice! Har alltså ganska mkt att göra idag, men det är bara skoj.

Have a nice day beautifuls! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback