GG och Sicko

Har haft en riktigt soft dag idag. Bara gått omkring i myskläder och kollat på tv o suttit vid datorn. Nu på kvällen så har jag kollat på avsnitt 11 av Gossip Girl, det sista för säsongen. Kommer alltså inga nya avsnitt förens i januari! Undrar hur jag ska klara mig så länge :O :P

Jag har även kollat på Sicko. Den var bra! USA är verkligen ett sjukt land! Jag ville gärna flytta dit när jag var yngre, gärna till Kalifornien eller Florida, men knappast att jag vill det längre! Usch, jag förstår mig verkligen inte på deras politik.. Så undrar vilket land jag ska flytta till nu? Kanske Australien? Eller varför inte Frankrike? Who knows where I end up ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback