GOD JUL!

image319Det har varit en riktigt mysig julafton :) Började dagen vid halv 10, då jag gick upp och åt smörgås med julskinka på. Sen öppnade jag och mina syskon paketen vi köpt till varandra. Jag fick ett paket med chokladsnäckor och body butter från Bodyshop av dom. Niice!

Sen åkte vi med mamma till mormor dit även kusinerna kom, där käkade vi en massa julmat. Riktigt gott! Efter det öppnade vi paket. Haha, min mormor är världens sötaste! Hon hittar alltid så konstiga saker åt oss. Marcus fick en kanin (tror jag det var?) som åkte omkring och sjöng och spelade trummor. Mamma och min moster höll på och dö av skratt när dom såg den! Haha. Mormor tror fortfarande att vi är små barn ;) Jag fick en hel del saker av mormor, bl.a mössa, vantar, halsduk, chokladsnäckor (så nu har jag 2 förpackningar, mums!), duntofflor och pengar. Gracias!

Vid 2 ungefär åkte vi hem till pappa igen, och efter kanske 10min åkte vi vidare ut till Ölme, till farmor&farfar. Käkade igen, och sen kollade vi på Kalle-Anka. Efter Kalle var det dags att öppna julklappar. Jag fick en plattång, pengar, prenumeration på Cosmopolitan, den årliga jultomten och Harry Potter boken. Molto grazie! ;D haha. Sen fikade vi också, så nu är jag verkligen enormt mätt!

Så nu är julen 2007 slut för mig. Men det har varit riktigt trevligt, även fast det inte blev någon snö =/

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback