Julshopping

Nu är jag hemma från Sthlm igen, kom till lilla Kristinehamn för lite mer än 1h sedan.
Det har varit riktigt kul idag! Jag har köpt en hel del saker till mig själv, bl.a stövlar, strumpbyxor och ett litet hårband (sista bilden). Men jag har även fått lite julklappar köpta! Så nu har jag inte sååå mkt kvar att köpa innan jul :)

Angående bild nr 5; Vi käkade på Tasty Thai, och maten var rätt stark där. Så helt plötsligt började det spruta eld ur malins mun! Det var bland det häftigaste jag varit med om ;D

Dagens kändisspan; Anna Book inne på H&M. Lika kort och söt som på tv ;P
     

IMORGON ÄR SISTA DAGEN I SKOLAN, SEN ÄR DET JULLOV! Gött mos! :D

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback