Kd

 
Har  varit i Karlstad hela dagen med pappa och bröderna. Var på IKEA först där vi köpte lite småsaker och käkade, och sen åkte vi vidare till Bergvik. Var rätt packat med folk där, men inte riktigt så mkt som jag trodde att det skulle vara faktiskt. Jag köpte iaf ett smalt svart skärp och en liten sminkväska på H&M, det var allt jag hittade som jag ville ha faktiskt.

image325Ikväll trodde jag att vi skulle hitta på någonting skoj, som singstar eller laga mat eller någonting, men det blev inget. Anna är i Göteborg och kommer inte hem förens sent inatt, Madde ska på bio och Malin är sjuk. Blähää, vad ska jag då hitta på? :O Blir nog bara att sitta framför tv:n och datorn ikväll då. Tråkigt!

Ungefär såhär besviken blev jag över kvällen.. :P ------>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback