Lista

5 VILL:

1. Skulle du vilja vara längre?
Nej, jag är lagomt lång som jag är :)
2. Skulle du vilja väga mer? Ja, några kilo mer skulle inte skada.
3. Skulle du bli arg om din partner gjorde slut om du hade någon? Skulle väll snarare bli ledsen.
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? haha, nej ingen som jag kan komma på just nu.
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej, har inget behov av det just nu :)

10 KAN:

1. Kan du röra på öronen?
Nope, det kan jag ej.
2. Kan du slicka dig på näsan? Jajamensan, min tunga är lång!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jaa, klart! :D
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Självklart! Jag är ju deras lilla ängelbarn ;)
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja, när jag sover! När jag är vaken skulle det nog bli lite svårt.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Javisst kan jag det!
7. Kan dina vänner lita på dig? Klart dom kan :)
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Jag har funderat på att göra det, men jag vågade inte :P
9. Kan du suga? Vem kan inte suga?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jag är ganska snål av mig, så visst kan jag det :)

15 HAR:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Jo, några ggr..
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Aa
3. Har du syskon? Ja, en lillasyster och två småbröder. Lika jobbiga allihop.
4. Har du någonsin haft sex med någon? nej.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det har dom säkert gjort.
6. Har du varit full den här månaden? Neee :)
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej inte än :D
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? Nope, det var ganska många timmar sen jag gjorde det.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Nej det har jag inte gjort.
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nope.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej, inte det heller.
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Haha, ja det har väll hänt. Men det är inget jag skulle göra.
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Neej.
14. Har du haft sex med en av samma kön?Oh ja, flera stycken! Haha, nej.
15. Har du ljugit på någon fråga än då? Inte en enda.

20 VEM:

1. vem är din bäste vän?
Malin är den bästa vännen i hela världen :D
2. vem älskar du? Mina vänner :)
3. vem hade du senast sex med? Maud! ;) haha, nej ingen.
4. vem vill du bli full med? Vännerna :)
5. vem är den bästa artisten? Just nu är det nog... hmm.. Justin Timberlake kanske :)
6. vem pratade du senast i telefon med? Mormor :D
7. Vem har du en liten crush i? Ingen :)
8. vem är snyggast i hela världen? Jag! Nej, men jag vet faktiskt inte.
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Malin, för jag vet att hon skulle dela med sig lite till mig då ;)
10. Vem är snällast i världen? Malin, Madde och Ulla!
11. Vem är din bästa kompis? Denna fråga känns bekant?
12. Vem vill du prata med? Någon rolig person :)
13. Vem sov du senast med? Malin, hon och jag bodde ju hos pappa i veckan.
14. Vem såg du senast full? Hmm.. Myr kanske?
16. Vem vet allt om dig? Ingen vet allt om mig :)
17. Vem kysste du senast? Haha, dom enda som läser denna lista vet nog redan det..
18. Vem kramade du senast? Ulla bulla.
19. Vem kan berätta allt för dig? Tror inte att någon berättar allt för mig.
20. Vem kan du berätta allt för? Ingen. Men jag berättar det mesta för Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback