platt

Provade min nya plattång jag fick av pappa i julklapp förut, den var riktigt bra! Det var t.o.m laser i den :O Håret vart riktigt platt och lent, jag är nöjd! Den kommer att användas flitigt framöver :)

Förut var jag ute och kollade på den nya ridskolan med pappa, det blir riktigt fint inne i stallet! Bra mycket finare än vad det är på den nuvarande ridskolan. Tegelväggar, nya fina boxar och spiltor som är betsade, fräsch uppvärmd sadelkammare m.m. Det kommer bli kanon!

Nu ska jag gå ner och börja skära lite grönsaker och sånt, det blir nämligen pastasallad till kvällsmat :D

Kommentarer
Junitjej säger:

Vad käckt med en plattång! Funkar en sådan även med kort hår?

2007-12-26 | 18:33:20
Bloggadress: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback