Shopping

Jag, Malin och Anna åkte till Karlstad ungefär vid 10 idag. Jag hittade en massa snygga saker som jag vill ha! Men jag har tyvärr inte råd. Det blev ju så himla mkt att betala nu vid nyår. Maten och drickat o de. Men men, två långa t-shirtar köpte jag iaf! Dom var ju på rea så ;) Sen när vi kom hem stack vi direkt till Meddo och solade. Så nu är jag inte sååå blek iaf! :D

Ikväll blir det nog bara till att ta det lugnt, kanske kolla på nån film eller så. Jag är riktigt trött faktiskt, det tär på krafterna att shoppa! Speciellt i Malins tempo ;) Haha. Undrar vilken film jag ska se? Jag har laddat ner flera stycken under natten, så det blir antingen Superbad, Fucking Åmål eller Stardust :) Hmm, man kanske inte borde säga sådant i en offentlig blogg? Vem vet, kanske det är nån polis eller så som råkar trilla in här? :O

Nu ska jag ta och fixa lite musik och sen bränna en skiva! Så vi har lite att dansa till på måndag ;P


Kommentarer
Jonna säger:

Alltid roligt med nya kläder!
Snygga:)

2007-12-29 | 19:08:51
Bloggadress: http://joonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback