Snart är det lördag igen

Äntligen fredag! Veckan har gått sjukt fort, som vanligt! Men det har varit riktigt tråkigt i skolan denna vecka, vi har ju bara hål hela tiden och vi gör aldrig nånting på lektionerna, nästan ingenting iaf.. Men det är ju rätt härligt ändå :)

Ikväll ska jag nog till anna med malin och kanske madde. Får se vad vi hittar på, kanske lagar mat eller någonting annat skoj :) Fick ju ett erbjudande att åka och bada bastu med några, haha. Sitta där med en massa halvnakna svettiga killar, det vore nått de! Haha, nooot! ;)

Sen imorn ska jag till min lilla söta mormor och göra pepparkakshus med mina syskon och kusiner, och även tremännningarna skulle jag tro. Det blir nog skoj, mormor bjuder ju alltid på så gott fika när vi är där!

Kommentarer
Amanda säger:

Åh, mysigt med pepparkakshus, hörru du. Det har jag totalt glömt bort att göra i år! Får fixa det i helgen också. :) Ha en trevlig helg.

2007-12-14 | 17:23:44
Bloggadress: http://www.gottisbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback