Hallonpaj

Var hos Louise igår med Madde och Malin. Skojs! Vi satt o pratade i henne stoooora säng, käkade hennes underbara hallonpaj, gick ner till stan och kikade runt och sen tillbaka till Louise. Senare på kvällen så stack vi till Charlies och käkade, och det var riktigt riktigt gott :)

Nej, nu ska jag kika runt lite på olika recept-sidor för att se om jag hittar receptet till Louises paj ;) jag skulle fått det igår, men det glömde vi bort.

Förresten, jag måste även på beklaga mig lite över det dåliga vädret! Både idag och igår så har det varit fint på morgonen/förmiddagen för att sen bli molnigt och regnigt. Suck.. varför måste det vara dåligt väder HELA sommarlovet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback