Myspys

Igår kväll sov jag, Anna och Madde hos Malin i hennes stuga. Vi grillade och åt en massa gott. Till slut låg vi ner på golvet för vi var så otroligt mätta! ;)

Idag så åkte jag hem från malin typ vid halv 2. Sen käkade jag mat här hemma och efter det gick jag till mamma för att hälsa på kaninerna. Dom fick lite sallad som blev över från igår, så då vart dom glada. Och när jag hade tagit ut Alfons och satt och höll på med honom så såg jag helt plötsligt att lille Joppe var ute och sprang på gräsmattan. Jag har absolut ingen aning om hur han kom ut ur hagen, men nått litet hål måste han ha hittat =P

Nej, nu ska jag snart gå och lägga mig, tro det eller ej. För imorn så ska jag inventera på Maxi från 06.00 till 10.00. Jag kommer verkligen att vara död sen, för så tidigt var det längesen jag gick upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback