Ogräs

Imorse vid ungefär 10.30 så fick jag ett sms från Malin där hon frågade om jag ville följa med ut på sjön med hennes båt. Eftersom att det var soligt och fint då, så ville jag vääääldigt gärna följa med. Men självklart så hade ju jag lovat mormor för några dagar sedan att jag skulle hjälpa henne att rensa ogräs idag. Så jag fick helt enkelt tacka nej, och istället sitta på en dyna hos mormor och rycka bort maskrosor m.m...

Men jag är glad att jag gjorde det, för jag behöver verkligen pengar! Jag o malin ska ju åka till Mallorca om 46 dagar, och även om resan redan är betald så måste jag ju ha några tusen kronor till fickpengar och buss/tåg till&från arlanda.
Förutom pengar så fick jag även några stela silverarmband och ett block med tillhörande penna. Hon tror att jag fortfarande är 10år och tycker att det är jättekul med luddiga pennor och block ;)

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback