Snark..

Egentligen är jag för trött för att blogga, men jag gör det iaf. Jag gick upp typ halv fem i morse, för kvart i sex skulle jag möta malin. Och jag är seeeeeeeg på morgonen. Sen så var vi på maxi och jobbade i 4h, tiden gick faktiskt rätt fort. Vi fick räkna alla sminksaker, och det var nästan kul, men bara nästan.

När vi jobbat klart drog vi ner på stan en snabbis, för malin skulle ha en klocka och intersporttofflor och jag skulle ha linser. Och när jag köpte linser så bokade jag samtidigt in en synundersökning. Kan verkligen inte förstå att det var ett halvår sen sist :O

Senare idag ska jag, madde o malin köpa present till anna. För hon fyller år på onsdag, grattis i förskott till henne! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback