Upplevelse

Stog i källaren här hos pappa igår och målade brädor, då Anna plötsligt ringer och frågar om jag ska med ut till skärgården. Och det ville jag ju såklart :) Så hon, jag och madde åkte ut till båten och la oss på en filt och låg där och pratade. Sen så vart vi så sugna på nått att äta, så vi stack till Sjöjungfrun och käkade pizza. Seriöst, jag trodde verkligen inte att DOM skulle ha så god pizza :O

Efter pizzan stack vi till Pärlan och köpte glass, polka, pecan och hasselnöt blev det för mig. Så gott så :D

Senare på kvällen var malin med också, och då åkte vi hem till Tim där det var lite folk. Så nu är väll Madde och Anna nöjda när vi äntligen träffat dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback