8½ h kvar...

...tills jag ska möta malin, anna och madde innan vi beger oss iväg till skagern! För vi ska nämligen åka på moppesemestern, även om det kanske blir lite dåligt väder =P Det kommer iaf att bli riktigt jävla roligt! Vi bestämde ungefär vid 20.00 idag (eller igår kanske det blir? :P) att vi skulle åka iaf, och sen dess har jag stressat som sjutton! Har varit förbi hos mamma flera ggr och hämtat saker, packat här hos pappa, varit på maxi 2ggr, hämtat saker hos malin och hos anna för att köra ut dom till madde för hennes föräldrar ska köra tältet och sakerna imorn. Och så har jag duschat och gjort matsäck. NU så är jag äntligen klar och ska gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback