Äntligen!

Nu hag jag äntligen fått lite nya kläder! Jag var med Malin till Karlstad igår. Köpte inte så mycket, men det blev iaf två klänningar, ett nagellack och två halsband. Så nu är jag nöjd :) Men jag skulle verkligen behöva nya shorts! Jag letade efter jeans shorts, men jag hittade inga snygga nånstans..
Idag så har jag varit hos Anna och käkat en smultronpaj som hon och Madde hade gjort, den var supergod! Till den hade vi vaniljsås och saft. Smaken på saften var Sport. Vet inte riktigt hur man ska beskriva hur den smakade, men skumt var det iaf =P

Imorn åker vi ut till farmor&farfar o sover där tills på lördag. Ska bli mysigt :) Synd bara att det ska va så dåligt väder så att vi inte kommer kunna bada...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback