första gången

Idag skulle jag egentligen till en läkare för att byta bandaget på mitt finger, men dom hade inte tid med mig =/ Dom hade så mycket att göra, så dom tog bara emot nödfall. Och mitt finger var tydligen inte ett nödfall :P Så antingen skulle mammas kompis Maria byta på mig, eller också ska jag gå till skolsköterskan imorn. Får se hur det blir :)

Igår såg jag Fiffis ungar ordentligt för första gången, och dom är verkligen hur söta som helst! Idag är dom exakt 2 veckor gamla, och de har börjat springa omkring i buren och hagen. Det är en svart unge och en brun, den svarta ligger mest i boet och sover, men den bruna var t.o.m ute i hagen och sprang omkring =D Lägger upp några bilder så ni får se hur den ser ut, och en bild på Alfons också ;D

   

Kommentarer
Anna säger:

Naw! Söta kaninos :)

2007-06-08 | 23:24:27
Bloggadress: http://skaninginorrland.blogg.se
Cassie säger:

Jag längtar tills min lilla skiit blir äldre så hon me kan bli mamma =)

2007-09-30 | 10:49:16
Bloggadress: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback