Hemma igen

Ja nu är jag hemma igen, efter en mycket härlig vecka på cypern! För det mesta så har vi solat och badat, men jag har även hunnit med att flyga paragliding och gå in i en glasdörr.
Paraglidingen var super rolig! Lite läskigt i början, men när man väl var uppe så var det jätte roligt :) Efteråt fick jag veta att vi var ungefär 100-150m upp i luften, lite scary faktiskt :P
Att gå in i en glasdörr var inte riktigt lika roligt.. Det var på hotellrummet som dom hade glasdörrar ut till balkongen, och jag orkar inte skriva ner varför jag gick in i den, men ont gjorde det iaf ;) Så jag fick träffa en cyprisk doktor som lade bandage på ett av mina fingrar :P

  

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback