Sommarlov!

Äntligen är det sommarlov! Har längtat efter den här dagen riktigt länge nu. Efter att vi slutade skolan idag, vid ungefär 10.30, så åkte jag hem och gjorde vaniljsås. Sen åkte jag hem till Malin, dit även Anna, Madde, Louise, Linnéa, Anna-Sofia och Mikael kom. Alla hade med sig något att äta, som paj o muffins o sånt. Så vi satt och käkade ett bra tag, och det var riktigt gott! Jag älskar verkligen Louise hallonpaj, den är underbar! Sen ikväll ska jag hem till Liza, för då kommer det lite folk dit och så ska vi laga mat och ha mysigt :)

Måste bara lägga upp en bild på en tavla som jag tog med hem från skolan igår. Jag har målat den helt själv, tro det eller ej! Iofs så använde jag overhead, men ändå... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback