Update

Har inte hunnit blogga så mkt på ett tag, så här kommer en uppdatering på vad som hänt i mitt liv ;D

Tisdag: Miljödag på skolan. Vi gjorde uppgifter på datorn, gick tipspromenad (varmt!!) och kollade på En Obekväm Sanning. Den filmen är ju bra, men resten var tråkigt. Efter skolan stack jag, malin och madde till konsum och handlade. Sen åkte jag hem och duschade och sen åkte vi till maxi för att handla resten. Sen åkte vi och hämtade Louise och sen ut till skärgården där vi grillade och käkade en massa gott!

Onsdag: Sveriges Nationaldag, så vi var ju lediga. Men jag gick ändå upp tidigt! Jag och Malin cyklade ut till Madde på strand och sen till östervik där vi käkade frukost. Efter det åkte vi och handlade lite käk på konsum och OK Q8 och sen åkte vi ut till malins båt i skärgården. Sen åkte vi båt till Latviken där vi solade och käkade. Malin & Madde badade, men det var alldeles för kallt för mig ;D Ja just det, jag pluggade inför naturprovet också..

Torsdag: Tråkdag i skolan. Hade prov i natur, tror det gick hyfsat. Sen hade vi sista lektionen i italienska för detta läsår, gött! Efter skolan åkte jag hem, myste med kaninerna och läste en dålig tidning vi hade här. Och nu sitter jag här. Borde egentligen läsa på lite inför ekonomiprovet imorn =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback