Cypern

Imorgon 17.55 så lyfter planet till cypern! Fick reda på att vi skulle åka idag, och det ska bli så kul! Undrar vart på cypern vi hamnar? Jag håller iallafall tummarna för att det blir i Fig Tree Bay, det är ju så mysigt där! Åh vad jag längtar nu.. Få komma till lite värme och sol, de ska bli riktigt härligt!

Men för att byta ämne, jag måste bara berätta att jag ogillar ( inte hatar, men ogillar :P) min mamma vääääääldigt mkt! Efter sommaren ska hon sälja vårat hus som jag bott i 16½ år (kan ju tillägga att jag är 17, så jag har bott där nästan hela livet). Jag vill inte flytta!!!! Då ska vi flytta till en lägenhet med 4 rum och kök. Vad fan tänker hon med?! Vi är 4 barn, så jag måste dela rum med nått av mina syskon. Det kommer aldrig gå. Troligen får jag dela rum med becka, och vi kommer verkligen inte överens! Suck... Jag tror jag stannar på cypern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback