uteritt

Idag var det riktigt riktigt skoj att rida! Jag fick ha underbara Wendel, så då blev jag glad. Sen så lovade Sara förra veckan att om det var sol idag så skulle vi rida ut, och så blev det. Vi hoppade terrängbanan en gång. Det var första gången som vi tog hela på en gång. Annars brukar vi bara hoppa några hinder i taget, men inte denna gång. Wendel är super bra på att hoppa :D Efter det så gick vi lite vilse :O Det hade trillat ner några träd, så vi fick ta en annan väg. Mitt inne i skogen var vi, och jag fick ligga ner på Wendel för att inte slå i huvet i nån gren.

Imorn har vi italienska prov och jag kan inte ett piss! Men jag får nog G iaf, men inte mer än så =/ och till helgen ska jag kanske åka utomlands med pappa och marcus. Hoppas hoppas att det blir så! En sistaminuten resa skulle det bli isf, till grekland eller cypern. Härligt!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback