200:de inlägget!

Ja detta är alltså mitt 200:de inlägg, grattis till mig! Detta firar jag med en liten ointressant lista ;)

Ditt fullständiga namn: Emma Victoria Andersson
Vilken ögonfärg har du? Blå
Vilken hårfärg har du? Blond, med en ful utväxt som ska slingas snart :P
Är du under 165 cm? Nee, jag är 1.74 tror jag :D
Vad har du för klädstil? Typ.. vanlig?
Om du använder smink, vad använder du då? Mascara, ögonpenna och concealer.
Har du många vänner? Lagom! :D
Har du rökt nån gång? Nej, och ska aldrig prova!
Har du druckit alkohol nån gång? Jaa
Har du suttit i en ambulans nån gång? Nope
Har du suttit i en polisbil nån gång? Nej, inte det heller.
Har du vart utanför Sverige? Japp
(Om) hur många gånger? 11-12ggr eller nått.
Vilken färg har du på dina väggar? På en vägg är det en fototapet på en strand och resten är bruna.
Har du större säng än normalt? Inte hos pappa, men hos mamma :D
Äger du en egen TV? Jajamensan.
Vad har du för färg på din papperskorg? Äger ingen papperskorg, den försvann för ett tag sen :S
Har du några syskon? Syster, bror, bror.
Favoritglass? Mjukglass doppad i choklad! Och B&J glass.
Äger du något instrument? Nej, men jag brukar spela lite på brors trummor ibland :P haha.
Vad är ditt drömyrke? Nått roligt med hög lön ;)
Har du vart med i TV nån gång? Lokal TV kanske?
Har du rymt nån gång? Neej, det har jag inte.
Har du nån gång försökt vara lite "Emo"? Haha, nej.
Har du nån piercing? Ja
(Om) vart isånnafall? Ett hål i varje öra.
Har du något husdjur? Ja, söta kaniner :)
Hur många kuddar sover du med? två
Om du var tvungen att välja skulle ditt hår vara rosa eller orange? Rosa!
Sitter du vid datorn minst en gång om dagen? Ja, det gör jag nog.
Äger du en egen kamera? Ja, om mobilkameran räknas?
Lidl eller Netto? Lidl
Rysare eller komedi? Hmm. svårt.. Båda :D
Har du någon spargris? Nej, men ett sparfår och en sparflodhäst!
Skulle du vilja bo någon annanstans? Ja, jag vill bo i nått varmt land!
Senaste kändisen du var i närheten av? Det var nog Elita Löfblad :P

Nu ska jag gå och kolla på Idol igen, hoppas Andreas åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback