Chokladpaj

Var bara med på idrotten och naturen idag i skolan, sen åkte jag, anna och malin hem till anna. Har lite dåligt samvete för att jag skippade de sista lektionerna, men jag kan försvara mig med att mitt frånvaropapper förövrigt är typ helt vitt! Så jag förtjänade att få vara borta lite ;D

Iaf, vi bakade muffins till annas bror och så gjorde vi en chokladpaj. Den vart god, men fy faaaan vad illa man mådde av den efteråt! Jag har resterna av den i frysen, men jag vill inte se skymten av den på flera år. Usch! Är verkligen inte sugen på något sött eller onyttigt längre iaf, så det var väll bra :)

Inte våran paj på bilden, men den var lite liknande :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback