kort

Sitter och kollar på alla kort jag har på datorn, det är verkligen hur många som helst! I min mapp Emmas kort har jag över 3.000 filer, men några är filmer också :P Iaf, tänkte härma malin lite nu, hon lade upp var tredje bild från varje mapp i hennes bilddagbok (11 nov), fast jag tänker vara så originell så jag tar en slumpad bild från varje mapp ;)

1. 2. 3.
 4. 5. 6. 
7. 8. 9. 
10. 11. 12.
 13. 14. 15.
 16. 17.

1. Blandat; jag, brunhårig och jävligt blek.
2. Blandat2; Halloweenfest hos Anna.
3. Mobilbilder; Härön i somras.
4. Naturbilder; Snö, hos pappa förra året
5. Ninisarna; Sötaste Lille Skutt, lever ej längre =/
6. Ny mapp; jag som apa ;)
7. Baggerud; I 9:an tror jag, ser dock inte vilka som är med på bilden.
8. Brighton; Språkresa på sommaren till 8:an eller nått.
9. Cypern-07; Vill dit igen!
10. London-06; Klassresa, sjukt kul!
11. Lysekil; Krabbor i vattnet.
12. Mallorca; Kul, kul, kul! Jag syns nere på kanten, ligger och steker ;)
13. Rhodos; En gata inne i Rhodos stad.
14. Rom; Konfirmationsresa :) På bilden syns Fontana di Trevi.
15. Mopedsemester; Ulla, Maud och Maggan <3<3
16. Sthlm; Jaa, nångång i 9:an tror jag? Med skolan iaf.
17. Övrigt; En bild på mig när jag äter tårta hos Maggan.

Nu var det slut, vart en hel del bilder :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback