boored

Just nu är jag ganska uttråkad, så de här 20 frågorna blir vad jag får underhålla mig med några minuter:

1. Värsta känslan?
Ensamhet kanske?
2. Bästa känslan?
När jag är med Malin, Anna och Madde. För vi har så sjukt kul :D
3. Din första tanke när du vaknar?
Jag ooooorkar inte gå upp!
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Just can't get enough - Depeche Mode
5. Har du någonsin varit kär?
Nej, det skulle jag inte vilja påstå.  Bara lite "betuttad" som madde skulle sagt ;)
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
En vägg har jag fototapet på, dom andra är bruna med hyllor. Har inte fått upp några tavlor än :P
7. Vad har du under sängen?
Golv :O
8. Ser på?
Greys Anatomy, Gossip Girl och Heroes.
9. Lyssnar på?
JT, Timbaland och musik som är på hitlistan (dock ej markoolio och sånt..)
10. Skriv nått smart!
En ko har fyra magar (våmmen, nätmagen, bladmagen och löpmagen)! Ingen som visste det va? ;D
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Hmm, svårt... Men det skulle nog bli morfar :)
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
Haha okej blire som ja trodde då?;) jag är här själv väntar på en kebab tallrik som jag o mor ska dela på. Ja orkar inte laga mat så här efter jobbet :P
13. Vad vill du bli när du blir stor?
iiiiingen aning, men kanske vill ha ett eget företag eller nått. Och så vill jag gärna jobba utomlands :)
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Blyg, galen och glad kanske?
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
London, mallorca eller mopedsemestern.
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Kunskap! För då skulle jag känna mig smart ;D
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Lilltån :P
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Resa i tiden, för det skulle vara så häftigt att åka till 1600-talet eller 2400-talet :D
19. Vad är du beroende av?
choklad, mina vänner och datorn.
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Vännerna, gott käk, kortlek och en gummibåt!

Nu ska jag kika på femte avsnittet av Gossip Girl och käka några av mina nyttiga kakor (eller bars eller vad man kallar dom, de innehåller iaf inte socker eller nått :P).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback