pank..

image195Nu är jag återigen pank efter att ha shoppat för mkt i Karlstad :( Men jag fick en hel del med mig hem iaf. Bl.a en svart tunika, en blå klänning (bild), svart tubtopp, svarta skor/stövlar, hårspray, prinsesskrona och säkert nått mer som jag glömt. Men nu får jag inte pengar förens den sista november eller nått. Vettefan hur jag ska klara mig :O

Förut var jag på en ansiktsbehandling också, det var så skönt så jag höll på att somna! Det ska göras igen om 2 veckor, naaaajs!

Nu ska jag nog glo på en film, får se om det bli Systrar i jeans eller Harry Potter.

(Bilden är kass, men den är tagen med min mobil pg.a att kameran är på vift i sthlm..)

Kommentarer
Maria säger:

vad söt bild!

2007-11-01 | 18:37:26
Bloggadress: http://www.stylespiritual.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback