Gossip Girl

Kollade på avsnitt 14 av Gossip Girl förut. Det var riktigt spännande! Finare kläder och elakare bitchar får man verkligen leta efter! Nästa avsnitt borde komma snart tycker jag, vet inte när det sänds i USA. Men kanske på onsdag eller så?

Nej vet ni vad, nu SKA jag faktiskt ta tag i pluggandet. Jag kikade typ 2sek i boken nyss och insåg att jag verkligen inte kan ett skit, jag menar, jag vet ju inte ens vad en gen är! Och vi ska ha prov på genetik imorgon. Hur bra låter inte det då? Varför lyssnade jag inte på lektionerna?

Men först ska jag bara läsa lite bloggar.. Jag brukar inte läsa så jätte många, så det går nog rätt snabbt.. hmm..



   
 

Kommentarer
#svar: JOEL GEDIN säger:

Nedå, lite bra gick det väl .)

Ja, visst var den snygg :D

2008-04-28 | 19:57:43
Bloggadress: http://joelgedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback